piątek, 5 listopada 2010

ZWYCIĘZCĄ ZOSTAJE....

Witajcie, dziś nadszedł czas aby ogłosić zwycięzcę zabawy:). Wiem, że czekałyście cały dzień jednak nie miałam wcześniej internetu i stąd moje opóźnienie. No ale zanim wyniki to chciałam pochwalić się wyklejankami, jakie mój synuś zrobił dla mnie na poprawę humoru. Oboje już od tygodnia leżymy chorzy w domu, do tego dziś wyjątkowo dla mnie smutny dzień gdyż moja Śp. mama obchodziła by dzisiaj urodziny .

Te obrazki to pierwsze wyklejankowe dzieła Filipka, ja tylko rysowałam podkład, a dziecko moje samodzielnie całość wykleiło z czego jestem bardzo zadowolona.

Dziewczyny dziękuje Wam również za udział w zabawie, nie spodziewałam się, że będzie tyle chętnych, a to znak, że moje prace się naprawdę podobają- dobrze to wiedzieć:)!


losowanie się odbyło...

zwycięzcą zostaje...
Paula_71. Gratuluję Pauluś i proszę Cię o wysłanie adresu na mojego maila:)


A was serdecznie pozdrawiam i już niedługo zorganizuję kolejną zabawę, tym razem do wygrania będą Świąteczne dekoracje:)

Buziaczki zasyłam ila!!:)

25 komentarzy:

  1. po 1 - życzę zdrowia
    po 2 - gratuluję Pauli
    a po 3 - wcale ilość biorących udział w zabawie mnie nie dziwi, bo Twoje wyszywanki są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. My congrats to winner! And I wish you to become health as soon as possible ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla Pauli i dzięki za dobrą zabawę.
    Wyklejanki świetne, zdolności odziedziczone po mamie.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje Pauli i zdrowka zycze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za fajną zabawę ! Gratuluję zwyciężczyni !!! Wracajcie szybko do zdrowia !
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zwyciężczyni! A Tobie zdolnej progenitury, niech rośnie tak utalentowana jak mamusia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję zwyciężczyni.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. ...Paula...Ty fuksiaro!!!Zazdroszczę Ci!!!Gratulation...

    Iluniu,cudności ofiarujesz Paulince...ech...!!

    Zdrowiejcie nam szybko!!!I wyklejajcie jeszcze,bo piękne!!:):)

    Buziaki cieplutkie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulację dla Pauli! ale szczęściara:))

    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla Pauli! Iluś zdrówka zyczę!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem co napisać,to może zacznę tak:

    Wyklejanki synka bardzo udane,ale nie ma się co dziwić,talent plastyczny odziedziczył po bardzo zdolnej mamie :)

    Dzisiejszego dnia,Twoja Śp.mama na pewno tam z góry widzi i czuje,że pamiętasz o jej urodzinach,to piękne z Twojej strony,że pamiętasz,wspominasz i dzielisz się tym z nami...

    Co do wygranej :D Cieszę się jak dziecko.
    Właśnie wróciłam po ciężkim dniu w pracy,zasiadłam do komputera,widzę u Ilusi wyniki cukierasów,otwieram i tak coś czuję,coś mi serce podpowiada,zaglądam,czytam iiiiii oczy przecieram.To ja,ja ja :D to ja jestem ta szczęściarą.
    Micha śmieje mi się od ucha do ucha,a już myślałam,że ten wieczór nie będzie należał do udanych,a tu proszę taka niespodzianka.

    Kochana,ja już obmyślam,gdzie to wszystko powieszę hihihihi
    Dziękuję za zabawę.

    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  12. No i zapomniała,dużo,dużo zdrówka dla Was życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Acha,a te Magiczne Drobiazgi to ja Paula :)
    O Magicznych jeszcze będzie u mnie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje Paula.
    Może nam poszczęści się nastepnym razem. Tym czasem zapraszam na Candy na moim blogu jeśli tylko ktoś ma ochotę :) całuski, pozdrawiam cieplutko i zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo precyzyjne wyklejanki.
    Miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ szczęściara!Gratulacje a wyklejanki piękne!Dzięki za zabawę:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za zabawę i oczywiście gratuluję Pauli.
    Debiutanckie prace Filipka bardzo staranne, pochwalam takie kreatywne zabawy z dziećmi.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje dla Pauli:) A jeszcze chciałam napisać, jak bardzo podobają mi się lniane serducha śnieżynkowe z poprzedniego postu - piękne są! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  19. JA tez dziekuje za zabawe:)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie
    :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyklejanki urocze widać i talent i cierpliwość, której potrzeba żeby tak dokładnie powyklejać obrazki. A dla Pauli gratulacje!

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Cieplutkie wyklejanki:) Gratulacje dla wygranej!
    Wracajcie do zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje dla szczęściary! Fajnie było pomarzyć o wygranej.
    Prace Twojego synka piękne!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje dla Pauli :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. ja to już chyba nigdy nic u nikogo nie wylosuje :-) ale pauli gratuluje

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz:)