sobota, 15 stycznia 2011

LNIANE CHWOSTY

Dziś w końcu zaczęłam coś robić i powstały dwa chwosty na klucze od komody. Od kilku dni mam chandre, nic mi się nie chce, wszystko mnie drażni i czas przecieka mi przez palce. Planów oczywiście mam pełną głowę jednak ciężko z ich realizacją, no ale mam nadzieję, że chwosty przerwa złą passę.
Chwościkidosyć długie ale na takich mi zależało, komoda jest duża więc je też zrobiłam sporych rozmiarów:). Pierwszy raz w życiu coś takiego robiłam, nie zbyt wyszukane i eleganckie no ale do mebla pasują:). Co do komody to zastanawiam się nad jej malowaniem ale to chyba dopiero nastąpi na wiosnę bo pogoda niestety chwilowo nie sprzyja remontom, Zastanawiam się nawet nad namalowaniem maleńkiej "łączki" na drzwiach, a może tylko nad motywem rumianku, coś w formie zielnika bym chciała zrobić, to na razie nic pewnego, a poza tym musiałabym znaleźć kogoś, kto mi to cudo by namalował:). Do wiosny jeszcze troszkę czasu zostało wiec i ja mam czas na przemyślenie całej sprawy.


Pozdrawiam Was cieplutko i zasyłam promyczek słoneczka ila!:)

23 komentarze:

  1. Witaj. Ja też już stoję w blokach startowych i czekam na wiosnę - lista remontów i zaplanowanych prac jest tak długa, że nie wiem jak to wszystko ogarnąć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie się prezentują te Twoje chwosty.Są takie surowe, robione chyba ze sznurka? Bardzo pasują do kluczy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chwosty super ,idealnie wyglądają przy kluczach.
    Ila , osamotniona nie jesteś , sama miotam się po domu ...totalny brak organizacji, u mnie to chyba brak promieni słonecznych wywołuje takie stany.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ rewelacyjnie wymyślilaś te chwosty- pięknie wyszły

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dyndadełka fajne, tylko mi jakoś nie wychodzą. A co do samopoczucia to chyba przez pogodę, bo ni to wiosna ni to zima, u mnie to samo- pomysłów pełno, a czasu brak.

    OdpowiedzUsuń
  6. chwosty bardzo gustowne, proste eleganckie

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne Ci wyszły a te klucze są po prostu piękne. Na wiosnę troszeczku będzie trzeba poczekać ale i ona nadejdzie i wtedy będzie ciepło i słonecznie .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Iluś!
    Chwościki - śliczne! Ja i moje krzesełka również czekamy na wiosnę.To przesilenie zimowe daje się nam tak we znaki Kochana! Ja też tak mam...:)Czekam na meila :)?
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietny pomysl no i realizacja, chyba podrobie, jesli sie oczywisicie nie pogniewasz:) pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  10. Iluś masz śliczne te klucze a do nich dorobiłaś piękne chwościki...a mnie tam energia nie opuszcza...czego i Tobie życzę!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Każdy czasami ma taki czas odpoczynku:) mnie się co prawda chce ostatnio haftować, szyć...ale to wszystko dlatego,że nie robić zawodowych spraw:)tu mam totalnego lenia!

    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  12. Chwosty super ! w ogóle wiele rzeczy pięknych jest u ciebie zaglądam tu już bardzo długo , ale dopiero teraz założyłam swój własny blog do którego Cię serdecznie zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Chwosty w sam raz pasują do kluczy, strasznie ciekawa jestem tej komody :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A właśnie Ilu że są piękne. W tej prostocie tkwi ich największy urok. A skoro przy tak dużych kluczach są to pewnie otworzą Ci drzwi do radosnych chwil bez chandry i zmartwień. Czego Ci serdecznie życzę :) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Chwosty pierwsza klasa! Chciałabym być tak twórcza, kiedy brakuje weny i ochoty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. super są ,piękne w swej prostocie,napisz mały kursik jak je zrobiłaś,może i ja sie pokuszę:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Chwosty i klucze BAJECZNE! Wiosna już niedługo;)) Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję Ci za miłe odwiedziny , przyznam się , że ja też zdjęcia robię telefonem ;) .. masz przepiękne lniane woreczki z nadrukami ziół ;) ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. no,,klucze nabrały jeszcze piekniejszego wyrazu...a jak chcesz uzyskac łączkę lub rumianki to moze wykorzystaj dekupaż?...na pewno znajdziesz jakis piękny motyw na A......metoda łatwa i szybki efekt "ogrodniczy"

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne te lniane chwosty. Przepadam za lnem i wszystkim co naturalne. Może nawet sama popełnię podobne;-) Oczywiście jeśli patent nie zastrzeżony. Pozdrawiam w drugi dzień świąt 2018.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz:)