wtorek, 8 marca 2011

W DNIU KOBIET:)

Korzystając z okazji, że dziś dzień kobiet, chciałam się pochwalić najpiękniejszym kwiatem na świecie. Obdarowana nim zostałam przez mojego synka, który wykonał go od początku do końca swoimi małymi łapkami:). Pani pomogła tylko w doborze koloru :). Filip też zaznaczył, że płatki mają być białe... bo mama lubi białe kwiaty! Już wczesnym rankiem spotkała mnie pierwsza niespodzianka- śniadanie do łóżka, wspólnie przygotowane przez Filipa z tatą. Było nieziemsko pyszne:)! Maluch mój już wczoraj wszystkim opowiadał, jak to planuje z taty pomocą zrobić dla mnie śniadanie i zauwazyłam, że sprawiło mu to wielką radochę. Mały dżentelmen mi rośnie:)

A tu troszkę inne kwiaty, sama sobie je kupiłam w mojej ulubionej kwiaciarni, tak dla przyjemności. Po prostu!





Pozdrawiam Was kobietki bardzo cieplutko i życzę wszystkiego dobrego w dniu kobiet!:)

ila:)

15 komentarzy:

  1. Taki kwiat, to jest coś - do kwiaciarni, to każdy może pójść i kupić..miłego wieczoru Wam życzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz super mężczyzn! Pozazdrościć!
    Śliczne zdjęcia zamieściłaś, aż mi się samej zachciało szafirków.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie ze uczycie synka od malego jak robic niespodzianki kobietom (na razie mamie). Z tak wychowanych chlopcow wyrastaja potem mezczyzni, ktorzy pamietaja o imieninach zony i wlasnie robia jej sniadanie do lozka w jakis wazny dzien, albo przynosza kwiatek bez okazji. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknego Dnia Tobie również życzę...
    super kwiat ;-)
    ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, taki kwiat to jest coś!! Również wszystkiego najlepszego w dniu kobiet. Pozdrawiam i zapraszam na moje candy:

    http://mondu-robotkowanie.blogspot.com/2011/03/candy-urodzinowe.html

    OdpowiedzUsuń
  6. o fiu fiu....ale kwiatuszek mama dostała....:0) śliczniuchyny!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego dobrego ! i nie tylko w tym jednym dniu ale przez cały rok:)
    Kwiatek od Filipa piękny:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. najpiękniejszy kwiat każdej kobiety i mamy oczywiście !!! uwielbiam takie prezenciki !!! ściskam cieplutko !!

    OdpowiedzUsuń
  9. No i super masz Mężczyzn :)
    Ila -wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tylko w tym dniu żałuję ,że nie mam syna:)))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego NAJ w Dniu Kobiet!
    Moi Panowie też sprawili się dzisiaj na medal!!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Ila, mnie tacy ,,mali,, dżentelmeni rozbrajają bardziej niż,,duzi,,.
    Olka, przyjaźni się z takim jednym, co to jej wczoraj podarował, mega dziewczęce spineczki(a może to pierwsza przedszkolna miłość ?).

    OdpowiedzUsuń
  13. Najpiękniejsze są takie prezenty:))

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj jakich masz fajnych Mężczyzn...kwiatuszek śliczny!:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. słodki ten kwiatek i synek ocvzywiście! pozdrawiam i zapraszam do mnie!Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz:)