piątek, 29 kwietnia 2011

WIOSNA...CIEPLEJSZY WIEJE WIATR

Uwielbiam wiosnę i wszystko co z nią związane...pierwsze kwiaty, pierwsze ciepłe promienie słońca, kwitnące drzewa owocowe, kasztany i magnolie. Wiosna mogłaby trwać cały rok i nie znudziłaby mi się.
Wiosna w Łagowie przyodziewa wyjątkowo piękne kolorowe szaty. Uwielbiam wtedy spacerować po "centrum" i rozkoszować się ich widokiem.
Zdjęcia te przedstawiają skwerek niedaleko mojego domku:).




Kamyczki w głębi okalają oczko wodne i mini fontannę z której woda spływa wprost do jeziora.




Ławeczka, z której można podzwiać piękne Jezioro Łagowskie














Zaczyna się MAJÓWKA, szczególnie lubiany przeze mnie okres. Już w planach mamy wypad na łódkę i spacery. Wam również życzę udanej majóweczki:)



Pozdrawiam wiosennie!



ila:)

21 komentarzy:

  1. Ależ tam u Was pięknie, w takim otoczeniu jak się mieszka to nawet na majówkę nigdzie nie trzeba się wybierać :)
    Pozdrawiam Agata

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście pięknie u was wiosną :) A jezioro łagowskie skądinąd znam z młodzieńczych wypadów pod namiot ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej nie poznałabym tych okolic wieki tam nie byłam!!!Majówka zapowiada się uroczo!Miłego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie! Również uwielbiam maj - zwłaszcza, że to mój miesiąc :)
    Udanej majówki!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  5. Och bajecznie! A u nas na majówkę mamy po raz drugi ospę u Milenki:(
    Życzę Ci udanej Majówki Ilo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ masz tam Ślicznie :))), pewnie każda pora roku na swój sposób pięknie ubiera to miejsce, mam nadzieje, że nam pokażesz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne tam u Was jest:)jak miło posiedzieć na takiej ławeczce:)

    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mieszkasz w urokliwej okolicy, warto z tej strony ją poznać:) Udanej majówki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia jak z raju. Cudownie!!!!!
    Tobie również życzę udanej majówki :))

    Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bajecznie...:)
    Poczytałam blog, pooglądałam zdjęcia.
    Pięknie Pani mieszka. Bardzo ciepły dom:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też bardzo lubię tę porę roku. A jeśli chodzi o maj to uważam że jest to najpiękniejszy miesiąc roku.
    Piękne zdjęcia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny ten skwerek, po prostu...

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia!!! Urokliwe miejsca!!! Miło posiedzieć na takiej ławeczce i poopalać buzię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pieknie, tylko się zakochiwac w takim otoczeniu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekne miejsce ! Piekne zdjecia ! Pieknej majowki zycze ! Ag

    OdpowiedzUsuń
  16. ale cudo:)))bajkowy krajobraz, niesamowicie masz,że takie piekne widoki sa nieopodal ciebie;))pozdrawiam ciepło;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale pięknie wszystko kwitnie u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  18. jeju ! jak u Was pięknie !!!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zachwycająco jest u Ciebie. W tej chwili szara, bezśnieżna zima za oknem, a ja dzięki Twoim wpisom marzę już o wiośnie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz:)