poniedziałek, 18 czerwca 2012

MAM W DOMU MISTRZA!:)

 Obrosłam w pióra z dumy!  Filip pierwszy raz w życiu wziął udział w biegach dla dzieci... Dwa tygodnie przygotowań pod czujnym okiem taty doprowadziły mojego chłopca na 1 miejsce na podium w Międzynarodowym VII Crossie LUBNIEWICKIM. Imprezie organizowanej przez gminę Lubniewice.


 Miałam obawy z tym biegiem związane, czy aby na pewno sobie poradzi, czy w połowie nie zrezygnuje Nie nastawialiśmy się  na wygraną, liczyła się przede wszystkim dobra zabawa. Po dobiegnięciu na metę Filip stwierdził, że chce biegać dalej i, że potrzebne mu korki. Tak wiec będą korki i kolejne biegi:).
Cieszę się, że w wieku kilku lat dziecko moje wie, co chce robić w przyszłości

 Były gratulacje od burmistrza i medale... Filip stwierdził, że na podium stało się fajnie ale wolał biec, bo nie widział wtedy ludzi patrzących się na niego:)
Tato, post dzisiejszy jest dla Ciebie:)


Ps. I jeszcze chciałam napisać o niespodziance, która również w Lubniewicach mnie spotkała, otóż podeszła do mnie Pani, przedstawiając się...Okazało się, że Pani ta jest fanką mojego bloga:). Zaskoczenie moje było ogromne, bo w życiu nie spodziewałam się, że blog mój może aż tak się podobać:).
Wiem, że Pani przeczyta dzisiejszego posta, dlatego bardzo proszę o maila abym mogła się z Panią skontaktować:)

 Gorąco Was pozdrawiam i życzę udanego tygodnia
ila

23 komentarze:

  1. Nie dziwi mnie niespodzianka, Twojego bloga nie da się nie lubić :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. GRATULACJE! Bardzo miło czyta się takie posty!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla syna :))) Też bym do Ciebie podeszła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Iluś , kilka postów przegapiłam u Ciebie, a tyle się dzieje...
    Fantastyczna wiadomość! Każde zwycięstwo dla kilkulatka to krok w dorosłość , przełamywanie własnych barier i kształtowanie pewności siebie. Życzę Filipowi samych sukcesów i oczywiście wymarzonych korków ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla synka! Trzymamy kciuki za dalsze sukcesy.
    Piszesz, ze byly to zawody miedzynarodowe. Jakie inne kraje braly udzial?

    OdpowiedzUsuń
  6. No no, powinszować:)) Zdolny facet Ci w domu rośnie:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Brawo! Wyobrażam sobie, jak jesteś dumna z syna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Brawo!!! Moje gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. szybciorem zdejmuj pióra bo się dziewczyno ugotujesz w nich ... za gorąco dzisiaj na takie ekscesy ... hihi
    szczerze gratuluję synusiowi

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja trzymam kciuki za mistrza!

    OdpowiedzUsuń
  11. :)) Strasznie się cieszę!!! Bo wiem co to znaczy Dumna Mama... a Dumny Tata, który Swoje 50000tys groszy włozył to dopiero frajda!!!!
    Cudnie:) cieszcie się i celebrujcie tę chwilę:)

    a to że ktoś kogo nie znamy zna nas...i lubi nas podczytywać, to Twój złoty medal Kochana:)
    Tak trzymac!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Brawo!!!!!Wielkie gratulacje!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje moje!!!!!Super!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję synkowi . Super zuch . A pani się nie dziwię. Jak się już wejdzie to się automatycznie polubuje :-),polubia :-) (co się robi bo mi wszystko podkreśla?)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wielkie gratulacje, takich mistrzów nam trzeba.
    A co się dziwisz, że Cię fani zaczepiają, gdybym mieszkała bliżej poprosiłabym o autograf:)
    uściski
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne uczucie, czuć rodzicielską dumę ! Świetny chłopiec z twojego syna, Ilono. Gratuluję.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje dla Filipa oraz Taty, który mu pomógł w osiągnięciu sukcesu.
    Pozdrawiam Was cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje dla synka ! Dzielny z niego chłopiec :)
    Ja również lubię Twój blog za cudne klimaty jakie tu tworzysz i nie dziwię się , że masz fanki :)
    Sciskam

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje dla chłopaków,to wspaniałe uczucie.Gdybyś tak nas zwołała to miejsca na tym boisku by zabrakło dla fanek Twojego bloga i Ciebie no i korkow w sklepach bo biegłybyśmy jak w tym maratonie do Lubniewic na spotkanie z Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  20. Brawo dla dzielnego Mistrza i osobistego trenera ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Powinszować zatem tak udatnego Kawalera:) Wygląda na wielce rezolutnego młodziana:)
    Kłaniam nisko:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz:)