środa, 23 stycznia 2013

KRÓLICZKI NIE TYLKO DLA DZIECI...


U mnie znowu króliczki, jednak tym razem  w wersji dla dorosłych. Pewna sympatyczna osóbka zamówiła je dla siebie, na kanapę, aby umilały Jej czas i cieszyły oczy. Mam nadzieję, że podołałam wymaganiom:)
Królisie dodatkowo dostały po komplecie ubranek na cieplejsze dni... ( niestety zdjęć nie ma, nie pomyślałam). Zastanawiam się też, stworzeniem indywidualnej kolekcji ubrań?!:)
Królisia  jest zdecydowanie mniejsza od swojego kolegi, dodatkowo ma długie spodnie, fartuszek wełniany, a na dni cieplejsze  białą sukieneczkę :) 


Spośród wszystkich królików jakie do tej pory uszyłam, ta gama kolorystyczna  zdecydowanie najbardziej przypadła mi do gustu


Powstała też kolejna girlanda w stonowanych kolorach, takich jakie lubię.
Proste dekoracje cieszą mnie najbardziej, a przy okazji dodają uroku miejscu, w którym  się znajdują.


Długo mnie nie było, bo znów wysiadł mi internet, mam zatem dużo zaległości w czytaniu Waszych blogów. Mam zamiar je wszystkie dziś nadrobić:).
Okazało się też, że mogę zostawiać już u Was komentarze, więc podwójnie się cieszę:)

Pozdrawiam Was cieplutko i udanego popołudnia życzę
ila

39 komentarzy:

  1. Ach, ale piękna ta otwarta półka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ja Ci zazdroszczę talentu krawieckiego!!! Króliczki obłędne a półeczki z girlandą urocze!!! zapraszam do mnie to dopiero zobaczysz cudeńka w szkockim sklepie, może Cię zainspirują.
    Gosia z hoemfocuss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te króliczki! Napisz, proszę, czym je wypychasz... Serdecznie pozdrawiam ze słonecznego tym razem Vissel:-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, króliki fantastyczne i ta kolorystyka jest idealna. Ładnie zagospodarowana półeczka.
    Pozdrawiam obserwuję i zapraszam też i do mnie. zdzicha
    staraszafa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta gama kolorystyczna i mnie najbardziej urzekła - króliczki są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne sa Twoje kroliki, kolory sa zawsze dobrze dobrane, szczegoly i wykonczenia perfekcyjne!Podziwiam naprawde!
    Pozdrawiam serdecznie!
    Grazyna

    OdpowiedzUsuń
  7. HIHIHI...A JA WŁAŚNIE SIEDZĘ PRZED LAPTOPKIEM I WYPYCHAM KRÓLICZKA:))-PIĘKNE:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Króliczki śliczne takie dopracowane a półeczki powaliły mnie na kolana!! Szałowe!!
    Pozdrawiam Cię serdecznie z bielutkich kaszub. Lusi

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne króliczki!!!Nigdy jeszcze nie szyłam króliczka:) Muszę też spróbować :) Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne królisie!!! Świetna girlanda nie mówiąc już o wspaniałej kolekcji naczyń.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. slodkie krolisie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecudne króliki :) Wciąż nie mogę się za nie zabrać :)
    Pięknie tu u Ciebie :)
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki fajny ma sweterek! I mnie też taka kolorystyka podoba się najbardziej. Śliczne są te Twoje prace, zawsze z przyjemnością tu zaglądam:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Króliczki śliczne, a ten sweterek robiony na drutach to wymiata(jak mówi mój nastoletni syn).
    POZDRAWIAM.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna gama kolorystyczna i króliczka i girlandy. Jest w moim stylu. Króliczek uroczy, ale podobają mi się też te kraciaste poduszki. Kocham taką kratkę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Poduchy są z takiego dziwnego materiału z domieszką bawełny,że maszyna świrowała jak je szyłam. Normalnie to z innym materiałem nie mam problemu

      Usuń
  16. Królisie świetne, a taki sweterek to sama mogłabym nosić:))
    uściski,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  17. jaki on ma sweterek z golfem :))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny no nie:), a ma jeszcze drugi- brązowy z rękawami zakrywającymi całe łapki, to na zimne dni:). Ten ubrałam mu do zdjęć i już w nim został:)

      Usuń
  18. Cudne! Jestem na etapie tworzenia własnego szaraka, pozwolisz że się troszkę zainspiruję? Daleko mi do Ciebie Kochana, ale może jakoś nowego kumpla synusiowi sklecę... Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, proszę bardzo:) Koniecznie się nim pochwal:))

      Usuń
  19. Królik w sweterku czadowy,a na połeczce fajnie,tak jak lubie;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapraszam do Zacisza, do kuchni. Wreszcie mam internet!:)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Poleczki sie z lekka powyginaly.

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne szaraczki :)
    a girlanda delikatna i wręcz wpasowująca się w tło...idealnie pasująca do Ciebie :)
    i jaki świetny stojak na talerze na ostatnim zdjęciu po prawej stronie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Stojak kupiłam w Wobeline- był wyjątkowo tani jak na ceny tego sklepu:))

      Usuń
  23. króliki sa super!a kącik półeczkowy bardzo uroczy!Girlandę sama uszyłaś?Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Króliczki PRZE CU DNE !!! PRZE CU DNE!!!:))

    OdpowiedzUsuń
  25. Króliki piękne! Idealnie dobrałaś kolory! Pozdrawiam:)
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  26. no nie... teraz mi wstyd.. Pod twoim Candy w komentarzy zaprosiłam Ciebie na moje Candy gdzie uszyłam pierwszego królika maileg a widzę, ze u Ciebie 100 razy ładniejsze i to całe stado a nie tak jak u mnie jeden mały biedny taki.... Chcę Ci powiedzieć, że pięknie jest u Ciebie i wydajesz się być przesympatyczną osobą po tym jak przejrzałam Twojego bloga i troszeczkę o Tobie poczytałam:) Juz zapisałam Twój blog do obserwowanych i będę zaglądała:) Pozdrawiam cieplutko. efffka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz:)