piątek, 7 listopada 2014

POWRÓT

Po tak długiej przerwie nawet nie wiem jak zacząć dzisiejszego posta. Najwyższy już czas zdjąć grubą  pajęczynę, która w ciągu tego miesiąca zdążyla opleść blog.  To chyba moja nadłuższa przerwa w blogowaniu,  od początku istnienia bloga. Dziękuję, że nadal do mnie zaglądacie, i że jesteście:), chociaż ja chwilowo Was zaniedbałam. Nie będę obiecywać, że będę częsciej tu bywać bo tego nie wiem, już kilka razy coś obiecałam i z moich obietnic niestey nic nie wyszło ale to nie było zamierzone...zepsół mi się aparat i kilka innych rzeczy spowodowało też, że nie mogłam tu z Wami być, ale bardzo bym chciała to naprawić i mam nadzieję, że w ciągu długiego weekendu uda mi się choć kilka rzeczy nadrobić:).
Dziś tylko jedno zdjęcie, tak naprawdę wstawiłam je na próbę bo telefonem robione i nie wiem czy nie straci na jakości po opublikowaniu no ale na tą chwilę tylko takie "fotografie" mi zostają.
Poducha z wilkiem to już druga, jaką zamówiłam sobie u Lucy, uwielbiam ją! Jest bardzo skandynawska i zimowa:) Zaczełam powolutku produkcję ozdób świątecznych, w tym roku będzie kilka nowych wzorób, które mam nadzieję,że przypadną Wam do gustu



Pozdrawiam Was cieplutko i dziękuję,że nadal zaglądacie:)
ila

20 komentarzy:

  1. ważne , że wracasz :)) poduszka piękna i zdjęcie z telefonu wcale nie najgorszej jakości , pozdrawiam cieplutko nadrabiając zaległości bo i mnie tu niestety mniej :((

    OdpowiedzUsuń
  2. Super masz tę poduchę, i wracaj bo u Ciebie zawsze jest ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witamy! Ja ostatnio też mam duże zaległości w blogowaniu. Czasami chyba tak musi być :) A poducha przepiękna! :) Ten wilk wygląda tak realistycznie, jakby naprawdę, był żywy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten wilk wygląda jakby był w 3D - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie podusie , jest prześliczna i taka mroczna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pani Ilono proszę o kontakt to ja Joanna (komoda sosnowa) mój numer 504227599

    OdpowiedzUsuń
  7. Z zaciekawieniem wyglądam każdego posta u Ciebie. Wilczek cudny. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne podusie pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Czulam , ze dzisiaj cos napiszesz .Iwona

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna poducha. Zdjęcie jest ok, więc spokojnie możesz pstrykać telefonem. Niech Ci długi weekend mija powolutku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przerwy nie są ważne, najważniejsze że jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, że wyjrzałaś zza tej pajęczyny:)))
    Świetne zdjęcie, poducha niesamowita!
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  13. Brakowało Twoich postów:) poducha super. Pozdrawiam i zapraszam na moje andrzejkowe candy :) http://dobrywiatr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne ujęcie:) Może być telefonem nie widać różnicy:) pozdrawiam aga

    OdpowiedzUsuń
  15. cudne zestawienie...poducha śliczna:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niesamowita jest ta poduszka. Podobną juz widziałem na innym blogu. Gdzie taką mogę dostać? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Widziałam tą poduchę-śliczna jest!!!No i szarości-moje ulubione !
    Ciekawa jestem co tam nowego świątecznego szyjesz :))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz:)